Projekt zdraví

Web věnující se vašemu zdraví

Ostatní

Bloky i plachty aneb plně zajištěná reklama se vyplácí

Když provozujete firmu nebo společnost musíte se logicky otáčet a hledat ty správné zákazníky. Bez nich totiž firma fungovat nebude. Ať už vyrábíte nějaké produkty, přeprodáváte zboží ze zahraničí, jste promotéři nebo přinášíte lidem služby, musíte se umět prezentovat a ukázat lidem, co dovedete. Jen hrstka podnikatelů se umí prosadit bez toho – jen mezi svými vlivnými známými, kteří mají další vlivné známé a tak si rozšíříte své vlastní portfolio. Potřebujete zvednout prestiž firmě a snažit se zviditelnit a také myslet na své zákazníky?

Říkáme tomu úplatečky

„Dneska je spousta těch, kteří vytvoří akci na klíč. Večírky, odpolední soaré, bankety, party, firemní teambuildingy a mnoho dalšího. Proto stávající klienty hýčkáme a o ty nové usilujeme opravdu vehementně. Klienti si musí myslet, že jsou pro nás zrovna oni ti nejdůležitější. Je to zvláštní? Vtipné? Bohužel, takhle to chodí a spousta zákazníků se vrací už jen kvůli tomu, že pro ně připravíme všechno, oč si řeknou. Že to pro nás někdy není jednoduché, to už je nezajímá. Zaplatí si, tak co“ krčí rameny Irena, promotérka.

„Proto vsázíme na drobné reklamní předměty. Ty dáváme klientům a sami je také používáme. Nezapisuju si na poradě s klientem nikam jinam, než do našich bloků a to propiskou s naším logem. A když jsou klienti u nás ve firmě, vaříme kávu, čaj nebo hrnků s našimi logy. Tisk poznámkových bloků využíváme také k obdarování stálých i nových klientů – říkáme tomu malé úplatečky“ směje se.

„Kromě toho vsázíme taky na klasickou reklamu – na stránkách máme výčet toho, co nabízíme, platíme si pravidelně online kampaně, řešíme reklamu na sociálních sítích a také využíváme reklamní plachty, které visí ve městě, na frekventovaných místech, kde to vidí spousta lidí“ popisuje Irena, jak se stará o propagaci.